KINDERPOSTZEGELACTIE x DYLAN HAEGENS

De Breinkapitein

Voor de Kinderpostzegelsactie 2021 heeft Haegens Media de spel- en conceptontwikkeling en videoproducties mogen verzorgen. De actie was gericht op de gevolgen van corona op kinderen, die misschien voor het eerst te maken krijgen met een onveilig thuis of mentale problematiek. Daarom is gekozen voor het thema: ‘Geef meer kracht. De kinderen hebben massaal meegedaan aan de actie, waardoor er meer dan 300.000 digitale bestellingen zijn opgehaald. De totale opbrengst van de actie is €8.526.365, dit is 1 miljoen meer dan vorig jaar!

Naast de video’s en conceptontwikkeling heeft Haegens Media zich ook bezig gehouden met het ontwerpen van online ‘breingames’. Dit zijn spellen waar kinderen op een leuke manier meer over hun brein leren. Om de doelgroep te bereiken op TikTok is er een samenwerking geweest met TikTokkers Pieter Valley, Meester Jesper en Lisanne Dijkstra. De actie is afgesloten met een livestream waar zeker 40.000 klassen naar hebben gekeken.

In opdracht van Haegens Media heeft Concess het projectmanagement mogen verzorgen en betrokken mogen zijn bij het volledige proces.

TikTok campagnes

LET’S TALK!

Get in touch

Concess